För 1 år sedan...

Klockan är nu (23:42) när jag skriver.
Och om exakt 12 timmar så är det 1 år sedan Nellie föddes.
Och om 1 timma ungefär så är det 1 år sedan värkarna började.
Och vi halv 7 på morgonen var vi inne på förlossningen.
Och 11:42 så tittade Nellie ut i världen♥
Jag minns att jag hade så ont så jag ville slå sönder alla väggar, och när det kom en värk så  stampade jag fötterna i golvet så hårt att det gjorde nästan ondare i dom, för att dämpa det andra.

Här ligger man i de sexiga kläderna och käkar choklad


För ett år sedan nu så sa jag till Jonas att jag mått illa under kvällen och tänkte gå och lägga mig.
Men han aldrig somna.
Vart har ett helt år tagit vägen?


Idag har vi uträttat lite grejor.
När Nellie sovit middag och tvättat och häng en massa tvätt så begav vi oss ut.
Vi lämnade babyskyddet på BVC, och Carina(sköterskan vi har) undrade hur det gått med knölen på Nellies kind.
Hon fick veta att den nästan var borta och skulle skriva in det.

Efter det så åkte vi till Br Leksaker i stan.
Nellie var som i extas av alla leksaker och sa titta non stop.
Hon kröp runt och pekade, sa titta, tryckte, klappade händerna.
Och lyckades slarva bort sin ena sko under dagens lopp, vart vet vi inte.
Men ska slå en pling till affären i morgon.
Efter det så åkte vi vidare till Leksakshuset där vi köpte Nellie's födelsedagspresenter.
Sedan hem.



Malin kom hit lite senare och vi åkte och handlade lite.
Hon hade köpt en present till Nellie och kunde inte vänta tills i morgon med att se Nellie öppna den så hon fick den ikväll.

Det är en slags Lära-Gå-Hund. Som skäller och spelar en melodi.
Nellie tyckte om den, men blev mycket frustrerad och arg då det kräver ett visst läga på den för att den ska gå att rulla frammåt.


Efter det så tittade vi på lite film.
Nu är jag väldigt trött och ska sova, först ska jag spela Patians på mobilen.
Imon ska jag städa det sista, för vi får besök, och självklart ska det vara fint på damens 1 års dag!♥


Kommentarer
Postat av: Svenja

GRATTIS NELLIE :)

2009-09-15 @ 20:04:44
URL: http://swenna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken cool grej:D

2009-09-20 @ 19:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0