helgen som varit.

Det blir väldigt dålig uppdatering nu när jag och Nellie har varit hemma hos Jonas.
vi har haft det kul och mysigt.
Och solen har varit med oss varje dag med, så härligt!
I lördags så steg vi upp tidigt och gjorde matsäck och fixade fika.
Sedan åkte jag, Nellie,Jonas och Jonas bror Emil till kosläppet.
Jag tycker det är såå mysigt där. Jag trivs verkligen på stora bondgårdar med en massa djur.

Nellie hälsade på alla hundar hon bara såg.
Och kunde inte slita sig från en stoor gosig kanin.
Hon kramade om den och sa "gossa" (gosa).
Vi åkte hem på eftermiddagen sedan, lagom trötta.

Söndagen var bara en slappdag.
Och i måndags så kom Emelie och vi gick och kollade i affärer.
Nellie fick välja några kläder själv som vi köpte.
Och när vi gick in på Maxi så bytte hon till ett riktigt hemskt humör.
Hon grät och skrek allt hon hade:

Jag: Ska vi köpa en banan och äta Nellie?
Nellie: NEEEEJ!! BULLEEEH!!
Jag: Vindruvor då?
Nellie: BULLEEEH!!!

Vi gick och köpte korv med bröd och MER.
Riktigt gott faktiskt :)
Jag skulle igentligen gå till Malin en sväng efter men jag var helt slut så jag gick hem och sov.
Nellie hade somnat gott i vagnen och var med så trött att hon rörde inte en min när jag tog in henne,
klädde av henne och la henne i sängen.
Vi steg upp vid halv 6 på kvällen sen.
Behövde verkligen den vilan.

Nu är jag och Nellie hemma hos mina föräldrar igen.
I morgon ska vi på begravning och Nellie ska vara kvar på dagis undertiden.
Och jag ska övningsköra :)

Och nu har jag en hel del tvätt att hänga och tvätta!
Men det gör inget, för just tvätta är något I enjoy.


Nellie i bilen på väg hem från kosläppet.

Pappa Jonas mekar med Nellies fyrhjuling. Och johan sitter bredvid.

Josse, Nellie och jag sitter i solen.


Kommentarer
Postat av: Tiara

Sv: Tack detsamma! =)

Ja, jag bor i k-na. Det gör du också ser jag =P

2010-04-27 @ 20:51:46
URL: http://tiiara.blogg.se/
Postat av: DONKEEEN

jasså, bor ni i karlskroona! :P

därifrån kommer min mammas karl.

har hon fått en fyrhjuling! fan va gött, det fick min lille kusin också, i ettårspresent. hehe... han kan nog inte köra den än tror jag, men det är ju taaanken som täknas. (haha dååligt ordskämt) haa.. pöss pårej.

ps. fan va snyggt det nya blev :) designen här alltså.

2010-04-30 @ 12:24:20
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0