förkyld

 Jag är trött som ett as! Förkyld....blää!
Inget kul alls, huvudet värker och näsan är snorig och halsen tjock och dum!
Ändå masade jag ner på mig själv och Nellie för att köpa blöjor och liiite godish ;)
Antingen så frös jag eller så svettades jag. Jag vill sovaa!
Men inte så lätt när man är ensam hemma med Nellie..
Får hoppas hon somnar tidigt ikväll så jag med kan lägga mig tidigt och bara vila.

Snart kommer Malin och vi ska ta en liten snabb sväng till stan så jag kan kolla skor till Nellie.
Och så ska jag kolla BR Leksaker och vad dom har lite.
Inte långt kvar nu tills snuttepluttan fyller 2 hela år!?




Dunge gillar nya mattan hemma hos mamma och pappa...
den gamla slängdes ut för det var så mycket hund och katthår på haha.
Han låg där hela tiden och såg väldigt nöjd ut.


Kommentarer
Postat av: DONKEN

HAHHAHA! han låg där, för det var för LITE hundhår på den. JUH! :P

hahaha...

den ser ut att heta samma som vår katt- shaggy. det var så jag kom på kattnamnet, det var en matta i rusta-tidningen. haha :P

ojjj shieet, redan två år gammal. stora flickan. haha! :P när fyller hon?

2010-08-30 @ 19:23:23
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Daniel

men stackars stackars



Krya på dej nu!! Varm saft, sockor på, vila å vila! Å choklad å godis i massor.

2010-08-30 @ 20:40:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: linaa

så fin vovven är!!



hoppas ni har en bra vecka!

2010-09-01 @ 22:55:29
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0