varma skor :)

I onsdags så åkte morfar och jag på jakt efter vinterkängor till mig.
eftersom jag inte har ett par riktigt sådana.
Och mina andra lite finare mocka stövlarna är ju inte precis vattentäta eller klarar av någon vidare kyla.
Och dessutom har vonterskoåtgången här nere i Sverige tydligen varit stor.
Fanns inte mycket kvar någonstans.
Dom skor jag kollat på först var slutsålda i mina storlek och det ja, nästan allt i min storlek.

Jag skulle få skorna som en julklapp i förskott av mormro och morfar.
Och ett par Salomon kängor blev det till slut.
MEN VILKET PRIS!!!

1199 kr!
Och det var extrapriset!

Men nu har jag ett par tåliga varma och snygga vinterkängor så jag kan vara ute och leka i snön
utan att ha isbitar till tår sen :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

nämen åh tack vad glad jag blir:D

2010-12-10 @ 16:56:42
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Tittar du på idol nu ikväll då? :)

2010-12-10 @ 22:07:44
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: DONKEN-2barnsmorsa 2be

och förhoppningsvis då kunna ha dem i flera år framöver.. :P jag köpte också ett par svindyra (för första ggn i mitt liv!) på granngården, ett par svarta känger för 1200 spänn.

jag tycker det är aalldeles för mkt, men ja, nu har man ju dem i år igen, och de är fortfarande lika bra, så nog var det värt det.

dumt att de har snörning bara.. jag knöt dem en gång, sen nu drar jag på dem med skohorn. de är alltid knutna, med andra ord. :P



tack söta du! var med och tävla om ett, den tävlignen avslutas idaaag! skynnaskynna. :P pöss!

2010-12-11 @ 14:45:42
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0