En slut mamma och Nellie ♥

Idag har vi som sagt varit på leklandet.
HUR KUL SOM HELST!
Inte ens jag ville gå hem haha.
Nellie har varit lite bråkig mot andra barn, inte så bra.
Men annars har vi haft så sjukt kul!
Men det var så varmt så jag trodde jag skulle dö.
Och jag och Ann-Sofie hade klätt på oss ganska mycket.
Jag kom dessutom på att jag glömt ta deodorant!!
Och så som jag svettades trodde jag att jag skulle stinka sen.
Men det var ingen fara alls tydligen, vilket jag är glad för.
Nästa gång tar jag med mig deo! Och en kalldusch!

Vi satte oss och åt lunch med.
Nellie fick pannkakor med jordgubbssylt. Mums!


Mot slutet var Nellie och jag så trötta att vi nästan somnade i bollhavet.



Efter leklandet åkte vi hem till Jonas.
Där höll jag på att somna i soffan, ryggen värkte, ögonen sved så slut var jag.
Och Nellie somnade i mitt knä framför datorn.
Sen åkte vi hem till mig igen i skogen, Jonas körde.
Och vi spelade lite Wii. Och min pappa gav Jonas en kasse med Bilsport tidningar.
Män och deras bilintressen... haha.

Man kan knappt ta sig hem till mig förresten.
Så mycket blaskig snö i backen så man åker ut i diket i snigelfart.

Nellie satt sedan med sin mormor och mig i soffan och mös till melodifestivalen.
Sedan somnade hon gott i sin säng väldigt snabbt. Mitt lilla hjärta♥

Nu blir det lite te och läsa i en bok.

Nattnatt


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack för en kul dag på Leklandet! :) Nellie är ju sööt som socker! Vi får ta och hitta på nåt mer snart tycker jag ;) Badhuset kanske? Eller nåt. Haha... Riktigt fina bilder du fick på Nellie lilla! Nästa gång blir det så lite kläder som möjligt på sig! Helt sjukt vad varmt det var där inne på leklandet! ;)... Godnatt <3

2010-02-28 @ 00:04:50
Postat av: Leia ♥

Låter bra det!

Det är bra här också! :)

2010-02-28 @ 13:36:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0