Kul dag :)

Har haft en fartfylld dag.
Åkte till stan sen som vanligt, för att gå till öppna förskolan.
Där var Viola och Leon också. Och de små busarna har varit i full gång hela tiden.

När det var sångstund visade Nellie
 glatt att hun minsann kan dansa haha.
Hon skulle dessutom ha alla dockvagnarna med sin.
2 fick hon med sig när hon gick runt, men rörde någon annan dom så blev hon riktigt arg.
Gick inte alls att förklara att de andra barnen med ville leka med dom.
Men det var så roligt att se när hon lekte med andra barn.

Och Leon kände hon nog igen för hon gav honom en bamsekram.
Försökte fånga detta på bild, och frågade snällt om hon kunde ge han en kram till.
Då sa hon "neeej" och blev upptagen med barnvagnarna igen.
Hon stängde av sina öron ganska bra.








Efter öppnaF så traskade jag och Viola, med vagnarna med 2 trötta barn i vidare till cityhallen.
Sedan till Cubus där jag köpte små söta hårspännen till Nellie :)
Hemma sedan så har vi bara myst.
Och gjort bananmilkshake, Nellie älskar det.
Sen gjorde jag hallonmilkshake, det spottade hon snabbt ut igen haha :)
Det tog nästan 2 timmar att få henne att somna.
Hon skulle bara busa i sängen, söta unge <3

Nej jag ska äta lite nu sen sova.
Om jag inte fastnar vid ett avsnitt av Top Model ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0