mysdag

Idag har Nellie varit hemma från dagis för hon är så snorig stackaren.
Men vi har haft en kanondag med massa bus och mys <3
Och jag har svit ganska bra inatt så jag har varit pigg hela dagen vilket känns helt otroligt typ.
Så jag ska lägga mig aldelles strax.
Den lilla busan somnade inte förens vid halv 11 ikväll, och det var med stora protester hon sedan somnade.

Imon blir det en hemmadag till, både mormor och morbror är hemma med.
Och det är alltid roligare när det är flera hemma.

Ska nog önska mig en ny kamera i födelsedagspresent sen, gillar inte min alls längre.
Pappas är så mycket bättre så min känns kass.
Är inte så jättelångt kvar faktiskt, 25 mars xD


Nu ska jag hoppa till kojs.
Godnatt


Längtar efter Svenja & Sommaren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0