pottornas drottning

Nellie somnade för ca 15 minuter sedan.
Men det var 2 timmar sedan vi gick upp till sängen.
Men hon är så förkyld och täppt att hon har svårt att komma till ro.
Hon har varit ledsen och legat på alla möjliga sätt, på mig, under nästan, med huvudet på mig, ett ben under mig.
På alla gosedjur, ja stackaren.
Hon fick nässpray av mig sen, så det lättade efter en liten stund och hon slappnade av och somnade till slut.

Idag var det meningen att jag skulle övningsköra med morfar lite.
Men vi hann inte det, för det va så mycket annat som skulle göras.
Först körde han mig till babyproffsen där jag kollade vagnar.
Skulle egentlligen bara kolla om dom hade några vagnar från 2009 som dom kanske reade ut.
Men jag fastnade för en sprojlans ny Emmaljunga Scooter.
Man lunde välja på dom från 2009 och sedan de nya 2010.
De nya var ännumera liggläge och bättre korg undertill, så jag slog till på den ist.

Nu är jag väldigt fattig. Tog ut nästan allt jag hade kvar på ett konto.
Men jag är väldigt nöjd med vagnen, den ska vara väldigt bra att köra med i snö och sand.
Väntar bara på att dom ska ringa när dom fått in vindskydden (fotsacken sm det heter).
Dom fanns inte på lager just nu.

Efter det så begav morfar och jag oss till MAxi och handlade en hel del.
Och efter det tog jag ut mina stackars pengar på banken sen åkte vi tillbaka till babyP.
Hämtade och betalade vagnen.
Fick en söt Hello Kitty reflex på köpet ;)

Sedan skulle vi hämta några papper hos någon morfar kände.
Men det tog ett tag innan vi lyckades hitta dit.
Så därför hann vi inte övningsköra.
Men jag är väldigt nöjd med dagen.

Och Nellie sa namnet på min katt idag. Lille Kis.
Fast hon sa: Lilleiis.
Och att dra av barbiedockan benen var urkul!

Nu är det strax dags för sängen.
Imorgon ska jag in till stan med Nellie, vi ska hitta födelsedagspresent till min bror som fyller år på lördag.

tog ingen bra bild på vagnen så denna får det bli:



Ikväll pottränade vi lite igen.
Hon kissade på köksgolvet 50 cm från pottan.
Det är en början iaf haha :)
Hon tycker den ska vara på huvudet ist.

Queen Of Potta



Nu ska jag hoppa i säng :)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0