tisdag

Idag har Nellie och jag tagit sovmorgon.
När hon vaknade och var ledsen vid 7 så hoppade jag ner bredvid henne,
i hennes säng sen sov vi vidare till halv 10.
Sedan ner för frukost.

Fick olja på min vita jacka igår när jag skulle hämta posten ur pappas bil.
Typiskt mig att alltid bli smutsig bara jag ser en bil.

Så den slängde jag in på snabbtvätt för ett tag sedan.
Den kommer inte hinna torka så jag får ta min gamla jacka ist.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag och Nellie bli hämtade av min morfar och åka till stan.
Ska ska gå på öppna förskolan :)
Och vi ska träffa Viola och Leon.

Nellie hittar på så mycket haha =)
Clown som framtida yrke?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0