torsdag

Somnade idag igen efter att jag lämnat Nellie på dagis.
Det är för hon vaknar av mardrömmar ofta vissa nätter flera gånger.
Efter en sådan natt är jag riktigt trött.
Men pluttan vaknade tidigt idag, lite efter 7 bara.
Så hon klättrade på mig och busade runt :)
(hon ligger i min säng om hon inte kan somna om i sin säng efter hon vaknat på natten)

Tog mig en dusch innan vi åkte och hämtade henne på dagis.
Så fort vi kom hem tjatade Nellie på att jag skulle spela wii igen.
Så jag satte igång det och spelade.
Hon skiner upp och blir busig så fort hon hör att spelat är igång.
Igår skulle hon hjälpa sin mormor i stallet med att mocka.
Och Nellie kom med hästbajs i vanten (det är ju runda kulor) och så la hon den i skottkärran och sa: BAJS!
Dessa vantar ligger i tvätten nu haha.

Och på köksbordet har vi en stor vaxduk med olika sorters chokladefterrätter på, och Nellie pekade på en chokladboll och sa stolt: BAJS! hahahaha

Funderar skarpt på att färga håret ljusbrunt.
Som när det hade blekts som mest av sommarsolen. Älskade den färgen!
Sen kanske lite mörka och ljusa slingor i det :)

Längtar till sommaren som en tok.
Bada och sola, och bada med Nellie för hon älskar det!


Imon är det som vanligt inget dagis.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Kanske ta en sväng till stan och köpa lite saker.
Eller åka hem till min mormor och morfar.
Och på lördag blir det leklandet med Nellie och så ska Ann-Sofie följa med tillsammans med sin systerson Élias =)
Ska bli kanonkul :)

Efter det ska jag och Nelliesen hem till Jonis och bara mysa <3

Nu ska jag läsa lite i en av böckerna jag börjat med.
Var riktigt längesedan jag läste i dom nu.

Godnatt



Kommentarer
Postat av: DONKEN

aawh! heheh! ja det kan jag tänka mig. DERAS mammor har väl inge hål i jeansen.. höhö.. :P

det var jävligt kul o se deras miner, de stelnade liksom till när jag tog av kepsen. haha! men de samlade sig snabbt igen. höhöhö ;)

ååååwh, BAJS! hahahhaha!! fan vad jag skrattade åt det nu. hhahaa.... vaxduken blir snart utbytt nu då kanske, haha... mot typ.. blommor. haha! :P



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah din jävel, du får inte lägga ut såna där fina somriga bilder. jag blir ju för fan abstinensig för sommarn. haha.. :P

pöss pårej o sov sött

2010-02-25 @ 23:44:29
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

HAHAHHAHAHAA! kan inte säga mer än så. skrattet talar för sig självt. hahaha... ja om kungen kommer på middag kan de bli lite besvärligt kanske. eller en kjävvla skrattfest ;) hehehe...

2010-02-25 @ 23:57:19
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

Mysig bild gummz! <3

2010-02-26 @ 11:51:17
URL: http://johannanmaria.blogg.se/
Postat av: Mother, Married & Twenty

jag tycker du ska färga håret så, det var verk,ligen jätte fint på dig :)

2010-02-26 @ 12:39:22
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hoppas du får en bra dag !:)

2010-02-26 @ 13:37:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0