myspysig dag

Idag var det inget vidare väder för att gå ut på förmiddagen.
Det regnade på för fullt ute.
Så vi har varit inne och busat hela dagen.
Och Nellie fick ta sig ett långt härligt bad efter en ganska bläig blöja!
Så vi busade för fullt där vid badkaret och hon kastade badankor på mig.
Det blev ingen middagslur för henne idag, för jag ville busa med henne och tänkte att hon kunde somna lagom innan alla bra grejer på tv börjar.
Men jag somnade med henne i sängen och kom ner mitt i allt.
Men det gör inget.
Har haft en supermysig dag.
Har ont i mina armar efter att ha spelat så mycket Nintendo Wii.

Dammsugit har jag gjort 2 gånger. Lagt tvätt i maskinen.
Plocka in i diskmaskinen...
Hmm jag har helt enkelt bara satt igång självgående maskiner.

Satt här precis och skulle ta en stor klunk av min coca cola.
Och upptäckte snabbt när det kom in i munnen att mamma har tagit fel glas med sig in till tv:n.
Jag tog alltså en stor HEMSK klunk Rom!! blää!!
Och mamma hade tagit mitt cola glas med sig, men inte hunnit smaka än.
Nu har jag bytt glas med henne. haha

Ska försöka att inte bli för sen i säng ikväll för imon bär det av till Leklandet!!!!
Sen hem och mysa hos Jonas <3





Vi har även lekt "springa efter katten och dra den i svansen"

Den leken går ut på att Nellie torterar katten medans jag försöker avbryta det hela genom att säga till henne.
"Ajjabajja Nellie, klappa fint på katten, katten får ont i svansen. Akta dig så du inte blir riven, katten blir ledsen. NEJ Nellie inte slå katten!" och hon bara skrattar ich skiter totalt i mig och stackars katten.



Men Nellie har faktiskt hjälpt till också!



<3


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tack så mycket! :D



Är allt bra??



Söta bilder!

2010-02-27 @ 14:52:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hähä, tre TUSEN doftljus? haha, haru rååd med det, vava? :P

hahha.. ja, det är jävligt drygt o bara sitta å vänta i två månader till. vafaaan är det för leveransservice, va!

nä jag ska avbeställa, så får vi köpa andra från IKEA eller annat ställe där man kan få hem grejerna direkt, när man köper dem. jävla mög deta här.. :( fick låna 4 längdr av svärfar nu, så får iallafall ner den sista julgardinlängden. Den passar liksom inte in!

inte dessa som jag lånar nu heller, men de är iaf gula gröna och terracotta. Inte julröda och bruna som de är nu där. :P



ujj, trotsig och bestämd människa, din nellie. stackars kissen.. :/ Vincent är likadan men han fattar ju inte så mycket ännu.. :S får hoppas på det bästa att han blir snäll. :P

jaja självgående maskiner, men dammsuga måste man ju göra "för hand" ändå.. :P

skulle vilja ORKA städa hela lägenheten nån vacker dag. allt samtidigt liksom. Detta jävla plockande hela tiden, och det blir ju aldrig tiptop, i hela plejset.

pöss!

2010-02-27 @ 15:20:27
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0