Glass, musse pigg, händige manny & BRATZ

Nellie vaknade imorse och klappade på mig. Sen gav hon mig en lång bamsekram.
Och efter det har hon hoppat runt i sängen och suttit på mig.
 Vi hade en riktigt mysig och rolig dag igår här hemma :)
Vi lekte med bollar och kastade och rullade, och det höll vi på med länge.
Och vi tittade på film. Och tittade på filmen om BRATZ.
Dom här dockorna.
Det är INTE jag som har köpt den, utan Jonas hittade den vid återviningen i en påse med fler dvd som någån hade slängt. Men det är längesen han hittade dom.
Men jag tänkte att vi kunde se om Nellie tyckte det var kul.
Och jag sa att det var dockor. Hon tittade :)
Men haha dom står och sminkar sig jättelänge vid sina skåp i skolan.
Och pratar bara mode och smink och sådant haha.
Nja, får vänta tycker jag ;)

Till filmerna satt jag och Nellie i soffan med varsin skål glass, mums!


Här tittar vi på Musse Piggs Klubbhus :)
Nellie älskar det


Igår kväll så föddes det lilla fölet hemma äntligen.
Så idag ska jag hem och titta på det :)
Det blev ett litet stoföl.
Åååh, jag längtar efter att få se henne :)
Dom är ju såå söta och fina på sina långa Bambi ben:)


Kommentarer
Postat av: Melinda, 19 år & gravid

Jaså så trevligt! :D

Jag brukar inte gilla rabarberpaj i vanliga fall eftersom det lätt blir väldigt surt, men den igår var LJUVLIG! Haha, min bror lyckades! =)



Är allt bra med dig idag? =) Har ni också sol? :D

2010-05-10 @ 10:16:22
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Det ska bli jätte skönt att åka..va tråkigt att ni inte kan åka men ni kanske åker senare ?:)

kram Love

2010-05-10 @ 10:27:00
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Melinda, 19 år & gravid

haha säger du det? Min pojkväns pappa fyller år den 22 också, så jag hoppas verkligen på sol! =) Fast helst av allt önskar jag att bebisen kunde komma innan den 22.. orkar inte vänta xD (:

2010-05-10 @ 10:27:09
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Postat av: Melinda, 19 år & gravid

haha precis! :)



Jag var så lycklig i höstas eftersom ingen annan i min släkt fyller år under maj/juni. Då slipper det bli en i mängden där liksom, med tusen födelsedagskalas osv! Haha, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det visade sig att 2 till i min släkt blev gravida under samma tid ungefär, och en av dem har bf bara 2 dagar efter mig.. Lägligt ;)



Men samtidigt är det ju mysigt för bebisarna att ha några släktingar i samma ålder att leka med sen! :)

2010-05-10 @ 10:36:51
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Postat av: Melinda, 19 år & gravid

Ja precis! =) Det blir nog kul för dem! =) Vad söt hon är din lilla Nellie! Jag längtar mer och mer efter mitt eget barn för var dag som går!! Haha står inte ut länge till! ;P kom Nellie innan eller efter bf? (:

2010-05-10 @ 10:45:45
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Vilken sötnos! Hur gammal är hon? :)

2010-05-10 @ 18:34:04
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0