tisdag

Nu sitter jag vid pappas dator.
Stackars Jonas har blivit riktigt sjuk.
Så han har vilat en hel del idag. Medans jag och Nellie fört liv omkring oss och busat.
Men som tur är så är han väääldigt svårväkt. Så han har nog inte blivit störd det minsta. :)
Jag slapp bli jättesjuk verkar det som.
Har bara lite i halsen och huvudvärk. Och värk i kroppen. Men inte så pass mycket att jag känner mig död.

Han körde hem oss innan ikväll och vi tittade på det lilla fölet, såå söööt!!!
Mamma sa att hon är väldigt gosig och kelen.
Nellie sa: Titta bebis hästen! Klappa bebis!

Så söt hon är!
I morgon ska Nellie till dagis. Och efter det är det precis jag hinner hem och äta lite.
Sen kommer morfar och jag ska få övningsköra. Jag ska köra han till tandläkaren och efter det ska vi vidare på lite ärenden jag har :) Ska fixa lite saker som Svenjas föräldrar ska få med sig tillbaka till tyskland sen. Så det är klart innan dom åker hem igen. Nu måste jag ta en snabb dusch sen sova!
Natti!

I lekparken innan idag.
Solen har varit riktigt snäll idag och tittat fram.





Slocknade senare på eftermiddagen efter massa bus.
Ser så skönt ut.


Kommentarer
Postat av: Viola

svar: Ja vi är kvar här, men ska hem idag :)

2010-05-12 @ 14:19:25
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hehe! åwh... mysigt. himla härliga bilder från parken med! :)

har du bokat uppskrivning o sånt? gjort halkbanan? den är ASkul! :P pöss

2010-05-12 @ 15:37:22
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Melinda, 19 år & gravid

haha åh, vad skönt det ser ut för henne! :) och vilken fin bild på blomman (jag är så svag för blommor...)



Och ohja, kycklingröra i baguette är helt underbart gott!! :D

2010-05-12 @ 18:45:44
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ser superskönt ut att ligga så där utsträckt o avslappnad!! Själv ligger jag mest ihopkurad som en boll när jag sover.

2010-05-12 @ 23:56:48
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0