vill ha snö!♥

Igår hade jag en heldag utomhus med morfar.
Vi hämtade ett stort lass ved (stora klumpar som jag inte orkade bära)
Sen hem till mamma och pappa där vi satte igång med vedklyven.
Jag har staplat ved på hela släpet själv och det känns i magmusklerna.
Men jag älskar att hålla på med ved.
tycker det är mysigt på nått sätt hehe.

Nellie var ute med oss ett par timmar.
Sen gick hon in själv haha.
Fast min pappa öppnade dörren och sa att hon kom in :)
Så morfar och jag fortsatte ett tag till med veden.
Och det är vad som ska göras idag med, fortsätta med veden.

Och i eftermiddag/kväll ska jag och Viola på bio!
HARRY POTTER!!!!!
Längtar ihäl mig!!

När jag skulle gå till dagis i morse så fick jag näsblod.
Ja vi kom inte iväg just då.
Och det ville inte sluta hur jag än gjorde.
Och ran ner i halsen fast jag inte lutade bak hela tiden fyy!
Sen så hade jag oturen att det började på andra sidan med!
Så där stod jag och fyllde handfatet med blod och hade två tussar bomull i näsborrarna som bara blev helt nersölade på 2 sekunder.
Men som tur var har jag en snäll morfar som kom hit och körde upp oss innan han skulle besiktiga bilen.
Och jag knallade hem från dagis sen.

Jag längtar efter en massa snö nu!
Älskar snö, vinter och julen♥




Kommentarer
Postat av: Melinda - mamma till Julia

OMG jag vill också se Harry Potter!! Men ska förhoppningsvis se den nästa helg, så avslöja inget!! ;)Haha, har i och för sig läst böckerna.. men ändå! ;)



Oj, julmarknad i ett SLOTT!! inte illa! ;) Tidaholm ligger ju i Västergötland, typ 3 mil därifrån där jag bor.. så det är nog rätt långt för dig, men det vore ju kul om du kom dit!! :D

kramar!

2010-11-17 @ 12:47:29
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Jag älskar sommaren men vill oxå ha snö nu!!! så vi kan längta tillsammans:D

2010-11-17 @ 12:50:48
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Klyva ved är tungt, men samtidigt kan det vara roligt :)



Sv: Tack så mycket!

2010-11-17 @ 13:53:46
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Viola

svar: Önskar att Leon hade kunnat tänka sig att ligga stilla han med, men nejdå det händer inte i första taget haha.

2010-11-18 @ 10:56:13
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Viola, 21årig tvåbarnsmamma

Du har fått en utmaning av moi :P

2010-11-22 @ 00:16:07
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0