:)

Igår somnade jag inte när jag nattade Nellie.
Men jag var så trött att jag gick ner och åt lite sen la mig i tv soffan och somnade där ist.
Sen gick jag upp och la mig.
Körlektionen igår gick jättebra!
Och när jag gjorde start i backe så sa hon: Det där satt ju som en smäck!
Sen förklarade hon detdär jag tycker varit knepigt innan...
Jag har oftast hållt ner kopplingen när man ska sväng.
Men hon förklarade att jag ska först bromsa, sen trampa ner kopplingen och sen släppa upp kopplingen igen innan jag släpper bromsen. Så nu vet jag hur jag ska göra det :)
Så nu kommer det nog gå ännu bättre att köra!
Och formodligen ska jag boka dubbel lektion till nästa vecka.
Och hon var så trevlig med, jag är riktigt nöjd och glad!

Nellie är såååå söt när man ska lämna henne på dagis.
Hon vill ha massor av pussar och kramar innan jag kan gå.

KRAAAAM PUSS MED!
KRAAAM TILL! (en kram till)
PUSS IGEN!
KRAAAAM!

Så håller hon på det söta lilla stollebarnet <3

Nu ska jag äta lite. Sen ta en tur ut i skogen och plocka svamp.
Hittade ett ställe med taggsvamp.


Igår när vi hjälpte till med veden uppe i hästhagen




Pinnsnattaren Dunge



Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

ow men så söt hon är! :)

och fan va bra att det gick så väl på lektionenn. :P

inte köpt 10 lektioner då antar jag.. :p har du en egen bil än elelr ska du köpa det senare?

köp en för under 10 isf, de brukar va bra förstabilar, tills man har råd med en reeedi sak. :P



svar: fyfasen så läskigt. hjärtat i halsgropen då när du hittade henne?

2010-09-09 @ 14:31:14
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Svenja

Söt!

2010-09-09 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0