Dag 9: Dagens

Har inte haft lust eller ork att skriva på ett tag...
det har väl knappast hänt något speciellt..
har varit på bio iaf, I am number four.
Jag och Sebbe som såg den, den va brau!
Och så har jag sett "Hur många lingon finns det i världen"
Den var med bra.
Och det kommer en massa filmer nu de närmsta månaderna som jag måste se haha..

Sucker Punch!!!
Scream 4
Water for elephants
Red riding hood!!
Thor 3D
Fast and furious 5
Insidious
Pirates of the Caribbean 3D: I främmande farvatten
Priest 3D!!!!!!!

Ja detta är några i högen....

Nej nu ska jag och min kära bruuuder kolla på Hotel for dogs..

Dag 9: Dagens

en dagens? puss?


Sötnosen



Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Pirates är en film man bara måste se när den kommer! :)



Ha en fin dag!

2011-04-07 @ 05:32:36
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: linaa vikken pina

Jisses vad hon växer sötnosen!



Oh jag vill oxå se Lingon filmen. Va den bara bra eller lite mer än så?

2011-04-07 @ 19:11:09
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0