:)

Idag hämtar jag Nellie tidigare från dagis då det bär av hem till Sanne :)
Först ska vi kolla lite skor.
Och Nellie tycker det ska bli kul att åka buss som vanligt.
Solen skiner som bara den, hur härligt som helst!

Eftersom jag kan vara ganska seg med att skriva här så tänkte jag med börja med en såndära utmaningsgrej.
Och jag tog detta:

Dag 1: Självporträtt

Dag 2: Favoritpryl

Dag 3: En familjemedlem

Dag 4: Min hobby

Dag 5: En gammal bild

Dag 6: Tema "grön"

Dag 7: En bild som jag aldrig lagt upp

Dag 8: En favoritbild

Dag 9: Dagens

Dag 10: Detta gör mig glad

Dag 11: Tokigt

Dag 12: Min vardag

Dag 13: Tema "ljus"

Dag 14: En vinterbild

Dag 15: Kärlek

Dag 16: Självporträtt i svartvitt

Dag 17: Ett ögonblick

Dag 18: Känslor

Dag 19: Här bor jag

Dag 20: Tema "olika"

Dag 21: När jag var liten

Dag 22: Mitt beroende

Dag 23: En sommarbild

Dag 24: Detta gör mig glad

Dag 25: I all hast

Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt

Dag 27: Tema "två"

Dag 28: Väder

Dag 29: Nyaste bilden på mig själv

Dag 30: Valfri bild


Kommentarer
Postat av: Becca

har du haft en bra dag?? :b

2011-02-10 @ 20:01:53
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Eelin

Hejsan!

Kan inte du skicka en bild till mig?

Har lagt upp din bloggadress under karlskronabloggar på Nöjesgalaxen.se.

Vi vill ha en bild att lägga upp intill länken.

Skicka till:

[email protected]



Kram Eelin

2011-02-11 @ 16:14:03
URL: http://nöjesgalaxen.se
Postat av: linaa vikken pina

alla <3 dag imorgon ska du göra nå spec?

2011-02-14 @ 04:07:48
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0