sego jag

Jag är usel på att skriva här...
Trött som vanligt..

Har tittat lite på kenzas blogg idag och fokis...
Och jösses vad sugen jag blir på att åka utomlands.
Foki i new york och kenza i thailand.

Jag vill med dit.
Ska försöka att spara till en londonresa i sommar.
Får se hur det går med det.
Sen vet jag inte hur jag ska göra, om jag ska börja en utbildning eller om jag bara ska skriva in mig på AF och försöka hitta nått jobb.
Mina drömjobb är ju lite dumma kanske, skulle inte tjäna så mycket på att gå på en "teater skola".

Äsch...jobbigt!!


Har fyndat lite på REAn, både till mig och Nellie.
Här har vi Nellie som spelar lite i mormor och morfars tv-rum.
Eller man kanske ska säga media rum..hehe.
I sin nya pyjamas med ögon som lyser i mörkret ;)


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, en resa till värmen vore inte fel nu!

2011-01-05 @ 13:59:09
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Emmelie

Värmen är jäkligt lockande nu!



Ja de va riktigt skoj och rida, har inte ridit sen innan jag va gravid dvs för tre år sedan.

2011-01-06 @ 11:02:51
URL: http://emmgus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0