Dirty Dancing 2 Havana Nights

Jag är förälskad i....
Dirty Dancing 2 Havana Nights ♥
Har inte kollat på den förens nu.
Men jösses vad jag gillar hur dom dansar, jag blir riktigt avis!
Så hade tänkt mig börja med nått liknande för skoj skull.
Men hoppas någon vill göra det med mig :D
Inte kul helt själv.

Trailern till filmen.




I morgon är det inget dagis som vanligt.
Sååå sköönt att slippa stiga upp tidigt! Haha :D
På söndag blir det förmodligen Leklandet för min och Nellies del tillsammans med Viola och Leon :)
Ska bli riktigt kul!
Nu har jag dessutom blekt håret flera gånger så det är jämt.
Vet bara inte vad jag ska ha för färg, eller om jag kanske bara ska ha mörkare slingor?
Ja jag vet inte. inte helt blondt bara.


Min galna gosensnose!!♥


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Söt bild på vovven - lite grånos där också som en av mina :)

2011-01-14 @ 04:11:05
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0