kläder kläder kläder

Har köpt så söta kläder till Nellie.
Jag älskar att shoppa Nellie kläder lika mycket som till mig själv faktiskt.
Och jag är GALEN i kläder!

Söt t-shirt med blommor på.
Och leggings med rosor. Sen söt pluffsig kjol.

Vinterjackan går ner över rumpan och är gosig gosig gosig! 99kr på rean!

(jag har flygande grisar på mina strumpor)  ;)

Hon hjälper till att lägga in ved i kaminen.
Med sin nya polotröja och baggy jeans.
Hon har en likadan polotröja i vit/turkos randigt.



Just nu sover hon i soffan.
Hon somnade framför tv:n efter dagis.
Får väcka henne snart så hon kan somna i lagom tid ikväll :)
Om jag orkar sen ska vi baka whoppie's, smaskigt!


Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Så mycke fint du handlat.

Jag hitta lite för mycke idag... men va fan man måste unna sig då o då.:D

2011-01-27 @ 16:21:07
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: DONKEN-2barnsmosa 2be

still nothing. :( suuuck.. jag vetfan vad jag ska ta mig till. Vill sova, men kan ju inte gö det om Vincent är uppe. och han vill nog INTE sova före 12, det lovar jag. :P

knappt att han ens vill sova nåt då, längre nu för tiden.

sover nellie middag nåt?



pöss! <3

2011-01-28 @ 10:40:53
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN-2barnsmosa 2be

oj, vad är det för ena bakverk då? snygga BILLIGA kläder du hittade minsann! köpt i k-hamn?

pöss!

2011-01-28 @ 10:42:13
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-28 @ 17:59:14
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0