The Playtones!

I tisdags kväll var jag och Therese & Theresia i Ronneby.
Vi var och kollade på en gratisspelning med The Playtones!
Och det var riktigt roligt, och så bra musik!
Sen så köpte jag skivan igår för den smygpremär igår.
Och så klart att jag fick den signerad haha :)

Hälsade även trummisen från min pappa eftersom dom känner varandra.
Och han sa: Är det din pappa?! Han är tokig han! Har en hel lada full med högtalare. Haha :D


Efter spelningen så hade vi skitkul ute.
Vi gick upp på en stor kull/berg och så är det som en park där uppe.
Och vi gick inte tillbaka till bilen förens vi hade tappat känseln i fötterna av kylan haha =)

Jaoog

Theresia & Tessan



 :)


Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

En sån kväll är aldrig fel! :)

2011-03-10 @ 19:28:54
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

Vikket tjejgäng:D

Hoppas helgen är toppen<3

2011-03-12 @ 19:31:11
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0