måndag

Nellie är sjuk, feber och lite snorig.
Det är skönt att det inte är en massa hosta och ont i halsen!

Jag skulle ha varit inne på arbetsförnedringen idag med det blir till att vara hemma med lillpysen.
Skulle varit "info om utlandsarbete", vilket jag ibnte alls är intresserad av.
Och det är ju inte precis aktuellt när man har små barn...

Nu kommer ju dock en grej som för mig är ett mega problem.
Jag HATAR att ringa till olika ställen.
Och jag måste ringa både AF och Försäkringskassan och anmäla att jag är hemma pga
 "vård av sjukt barn under 12"
Det är det värsta jag vet och har redan ont i magen. hehe.

Men det ska väl gå an...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh jag hatar oxå att ringa samtal.. Får typ ångest;( trots att jag vet att de går bra o inte är farligt. Knäpp man är:)

2011-05-30 @ 09:35:19
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Henrik Olsson

Vi får hoppas att hon kryar på sig snabbt, och att du fått ringt de samtal du skulle :)

2011-05-30 @ 18:00:32
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: hallonmamma

Jag har också mega problem med att ringa! Om jag skall ringa någonstans så har jag ont i magen hela dagen och kan inte sluta tänka på "vad skall jag säga", "tänk om jag säger något konstigt". Jag verklgien avskyr att ringa. Speciellt när det är till någon viktig.

2011-05-31 @ 08:52:44
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0