varm tisdag

En sån vaaarm dag!
Underbart!
Nellie har dessutom varit lite piggare idag och levt rövare och busat.
Men febern kom nu till kvällen igen.
Vi har inte hittat på något speciellt utan bara latat oss i solen.
Och Nellie har roat sig med att vattna blommor :)
Och borstat Dunge har jag med gjort..

I morgon ska jag ta en tur till staun och fixa lite grejer.
Ska köpa/beställa ny mobil, Samsung Galaxy S2
Längtar!!!



Och så ska jag försöka hitta några bra sandaler till Nellie.
Blir väl ett par foppatofflor med.
Och en gitarr vill hon väldigt gärna ha med.
Så jag får se vad jag hittar :)

Det är galet varmt här inne nu efter idag...öööh dör.

Min bror och Dunge


Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Ibland behöver man bara softa - och varför inte under studsmattan! :)



Sv: Ja, det blir ett fasligt liv på fågarna när mamman kommer med mat! :)



2011-06-01 @ 05:41:00
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0