fredag utan tandtroll

Idag blev det väldigt stressigt på morgonen.
Jag råkade visst stänga av snoozen på mobilen så det blev bara pang på med allt.
Jag fick gå det fortaste kroppen pallade med Nellie i famnen hela vägen till busshållsplatsen och det är en bit!
För vagn är bara krångligt numera tycker jag.
För Nellie vill oftast inte alls sitta i den, och gör hon inte de så vill hon putta den själv.
Och eftersom det går så få bussar så var detta ända vi kunde ta, vilket också skulle innebära att vi skulle fått sitta 45 min inne i väntrummet innan Nellies tur.
Men vi fick smita in iaf :) Och Nellie var hur duktig som helst och visade tänderna och gapade.
Och detta var första riktiga gången, för hon använde en såndär vass jävla krok (jag blir alltid stucken av den) i munnen på henne.
Men inga problem alls, och Nellie valde en liten fin ring sen :)
Och sen var det bara att fördriva tidens till min pappa slutade jobbet vid 09:00.
Och sen hem igen :) Nu myser Nellie i soffan och tittar på Aristocats :)
Och nu närmar sig hennes födelsedag fort!
På torsdag fyller sötnosen 3 år!!
Och hon har besämt att det ska bli blåbärstårta :D
Ikväll ska Nellie till Jonas igen.
Och jag saknar henne redan!
Men på söndag kommer snuttis igen!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Oj, det blir stort kalas för den lille då? :)



Sv: Ja, det ska bli skönt med höst :)

2011-09-09 @ 13:08:00
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

ohh, så duktig hon varit! :)

skönt att allt gick så bra, och att ni hann med bussen. :P den 1 oktober är det me&i party igen. :D skulle va skitkul om ni kunde komma. eller ett gäng, haha.. :P om du inte vill komma själv förstås. :P

pöss

2011-09-09 @ 21:58:23
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Sophie mamma till Nellie

ja jösses vilken tur att vi hann med bussen :P jamen vad kul!! denna gången ska jag ta mig dit absolut!! ska kolla om det är flera som vill hänga med :D vore kanon! pöss!

2011-09-11 @ 18:22:37
URL: http://beylejd.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Tack raring!! Jag är så lycklig!



Men visst e dem fina. finns mörkblå o grå med... vill ha dem med. men plånboken stoppa mig denna gång.



Hur mår ni?

2011-09-12 @ 16:49:00
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

jaaa, vad kul! :D

det är den 1 oktober, klockan 14. :P

kolla runt lite, så ni blir ett gäng, är ju inte så billigt o åka, och the more the merrier, liksom. :P

hiih! Maila mig ditt telenummer så kan jag smsa dig mitt med. ;) tror det är smidigast. hehe.. pöss!

2011-09-14 @ 11:24:52
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0